2 kwietnia 2019

Malowanie na szkle - Obraz na szkle malowany "Matka Boża z Dzieciątkiem Jezus"

Tym razem chciałam pokazać obrazek z tematyki religijnej. Jest to obrazek przedstawiający Matkę Bożą z Dzieciątkiem Jezus. Szkic był dostępny w internecie, więc go wykorzystałam. Obecnie w planach mam kolejny obrazek, ale robię już własny szkic. Mam nadzieję, że niebawem będą mogła go tutaj pokazać.

A teraz obrazek. Malowany farbami akrylowymi, w tym również farbą akrylową metaliczną. Pięknie mieni się w promieniach słońca. Jest po prostu uroczy.

Matka Boża z Dzieciątkiem Jezus

(obraz na szkle malowany)



Tak przy okazji...

Kolor skóry


Początkowo miałam problem z uzyskaniem koloru skóry. Jednak po kilku próbach, udało mi się go uzyskać przez połączenie kolorów farb (ivory white + rose pale + vandyke brown - ewentualnie raw umber). Czyli kolor skóry uzyskujemy poprzez połączenie kolorów biały / kremowy, różowy, brązowy (ciepły lub chłodny odcień). Jeśli chodzi o kolor biały to twarz wychodzi bardziej porcelanowa, a przy kremowym bardziej ciepła. Proporcje trzeba już samemu sobie ustalić, zależy jaki odcień skóry chcemy uzyskać. Biały/kremowy to baza, a różu i brązu dodajemy tylko odrobinkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz